Slide1 background

Nadruki na odzieży / oferta

koszulki, bluzy, torby, plecaki, worki ...

Nadruki na odzieży

Znakowanie odzieży to proces personalizacji lub oznakowania odzieży w celu nadania im unikalnego wyglądu, promowania marki, czy dostosowania do specyficznych potrzeb (np. dla firm, szkół, klubów, organizacji). Istnieje wiele metod znakowania odzieży, z których każda ma swoje zalety i jest dopasowana do potrzeb naszych klientów oraz gatunku  i rodzaju odzieży. W naszej drukarni wykonać mogą Państo nadruk na każdym  materiale. Posiadając do dyspozycji wiele metod znakowania, możemy wykonać od najprostszych do naprawdę skomplikowanych aplikacji czy to na materiałach naturalnych czy na sztucznych lub mieszanych.  Oferujemy kluczowe i najbardziej sprawdzone nadruki tj. DTF, sublimacja, haft komputerowy, flex i flock, sitodruk

Tachniki znakowania

DTF
Nadruki DTF to nowoczesna technologia nadruku, która zyskuje coraz większą popularność w branży odzieżowej. Polega na bezpośrednim nadruku grafiki na specjalną folię, a następnie transferze wzoru na tkaninę przy użyciu prasy termicznej. Dzięki swoim właściwościom, wysokiej jakości wydrukom oraz trwałości, DTF idealnie nadaje się do personalizacji odzieży, w tym koszulek, bluz, czapek, toreb oraz produktów tekstylnych.      
Do zalet tej technologii znakowania zaliczyć można:
  • DTF można stosować na różnych materiałach, w tym bawełnie, poliestrze i ich mieszankach.
  • Umożliwia uzyskanie intensywnych kolorów i detali, co sprawia, że jest idealny do skomplikowanych grafik.
  • Odporny na pranie i blaknięcie, co zapewnia długotrwały efekt.
  • Brak kosztów przygotowania
  • Nadruk jest elastyczny
Haft komputerowy łączy w sobie nowoczesną technologię z tradycyjną sztuką haftu, umożliwiając tworzenie estetycznych, trwałych i wysokiej jakości wzorów w sposób bardziej efektywny i dostosowany do współczesnych potrzeb. Zastosowanie haftu w personalizacji odzieży oraz innych tekstyliów pozwala uzyskać doskonale wyglądające grafiki. Jest to idealne Idealne rozwiązanie do brandingu odzieży reklamowej, odzieży firmowej, produkcji naszywek, czapek, ręczników itp
Do głównych zalet haftu komputerowego zaliczyć można:
  • Powtzarzalność znakowania i kolorów
  • Precyzja
  • Szybkość produkcji
  • Trwałość
  • Oryginalny wygląd
Druk sublimacyjny to jedna z technologii wykorzystywanych w produkcji odzieży oraz gadżetów reklamowych która pozwala na uzyskiwanie wysokiej jakości, trwałych i nasyconych kolorystycznie kolorowych nadruków. Druk ten polega na przenoszeniu tuszu sublimacyjnego w postaci gazu bezpośrednio na tkaninę przy użyciu wysokiej temperatury. Druk sublimacyjny jest idealny do personalizacji odzieży sportowej, oraz odzieży reklamowej. Nadruki wykonane tą metodą przeznaczone są na tkaniny poliestrowe. Nadruk wykonany na tkaninie jest niewyczuwalny ponieważ w trakcie transferowania farna wnika w strukturę włókna trwale ją barwiąc.
Do najważniejszych zalet tej metody znakowania jest:
  • Wysoka jakość i trwałość nadruku.
  • Możliwość druku pełnokolorowego
  • Niewyczuwalny dla użytkownika
  • Przyjazny dla środowiska
Nadruki FLEX i FLOCK to powszechnie stosowane metody nadruku na odzieży, które oferują różnorodne efekty wizualne oraz użytkowe. Obie metody wykorzystują folie z tworzywa sztucznego PVC, które są wycinane ploterowo wg projektu, a następnie transferowane na tkaninę za pomocą prasy termicznej. Nadruki te charakteryzują się wysoką trwałością, odpornością na pranie i codzienne użytkowanie. Folie flex i flock występują w ograniczonych paletach kolorystycznych, przy czym flexy posiadają o wiele bogatszą paletę możliwości, dzięki folii z różnymi efektami np. odblaskowe, fluo, 3D, brokatowe, metaliczne.
Zaletami nadruków wykonanych foliami termotransferowymi są:
  • Trwałość
  • możliwość uzyskania efektów m.in. fluo, odblask. 3d, brokat
  • szybkość i łatwość aplikacji
Tekst w przygotowaniu

 

KOLORYSTYKA

 

 

 

Przedstawiamy ogólną paletę najbardziej popularnych kolorów odzieży.
Informacje na temat kolorów dodatkowych oraz dostępności po potwierdzenie mailowym. Palety kolorów dostępnej odzieży podane w szczegółowej specyfikacji producenta/marki